Vi har förlovat oss!


Vaknade imorse till Jakobs hemlagade frukost. Han hade gått upp kl 4 för att baka bröd, steka pannkakor och pressa juice. Efter att vi ätit gick han ner på knä och friade. Såklart sa jag JA!!!
Här ser ni min ring, den är av titan men lite för stor så jag får ha den som halsband så länge.
Anledningen till att han valde att göra det idag är för att det var idag för sex år sedan vi såg varandra för första gången.

Vill ni veta en hemlighet? Om ni tittar på inlägget Lyckliga sommardagar
och kollar den första bokstaven i varje mening så får ni veta ^^

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Grattis igen!



Men jag fattar inte riktigt. Friade Jakob redan när ni var i Japan och du dissade honom eller vad? :p

2012-08-16 @ 21:18:27
URL: http://boktycke.se
Postat av: Camilla

Grattis!! ^^

2012-08-16 @ 23:40:07
Postat av: Helena

Anna: hehe typ fast inte riktigt, han frågade spontant medan vi var i Japan men jag tyckte inte att vi var redo och han hade inte ens förberett en ring så vi bestämde att han skulle göra om det



Camilla: tack!

2012-08-17 @ 17:49:12
URL: http://chokladte.blogg,se
Postat av: Betty

grattis igen! damn kommer försöka de-chiffra(?) dina inlägg from now on. så sweet att jakob friade redan då _ !

2012-08-17 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0