Lyckliga sommardagar

Jag och Jakob har gjort ganska mycket ändå under första delen av lovet. Allra första dagen gjorde vi inget men dag nr två var vi i Tokyo och vandrade runt. Köpte en lyckopåse med fem klädesplagg i Harajuku och alla var användbara och i min smak! Och sedan gick vi till Shibuya för att leta efter glassbaren Sweden men hittade inte den men vi hittade en rolig butik med bland annat maskeradsaker. Bäst var kanske puddighatten som Jakob provade hehe.



Fredagen slutade i Akihabara där vi vandrade runt och kollade grejer.


Riktigt vacker natur vid Nokogiriberget som vi besteg under lördagen med några kompisar.


Inte nog med att vi besteg ett berg, vi vandrade också 4-5 kilometrar till stranden och doppade fötterna.


Alla var superhungriga på kvällen för vi hade inte ätit lunch. Jag åt musselcurry med tomat och spenat.


Den finaste bilden jag har tagit i Akihabara där vi var igår igen med Peter.


En bild på mina japanska gosedjur (som andra har vunnit åt mig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0