Senaste Japanresan - i efterskott

Kom på att jag inte bloggat om Jakob och min senaste Japanresa vilket var sommaren 2018. Ska försöka lägga upp bilder och blogga om det, nu 3 år senare. Får se vad jag  kommer ihåg hehe
 
Jag hittade i alla fall resedokument och bokningar så vi var (tydligen) borta 10 - 31 aug, reste med Qatar Airways och bodde på sex ställen. Ska se vad mer jag lyckas rota fram.
 
Boenden
11 - 18 aug - Hotel Mystays Ueno Inaricho
18 - 23 aug - Tour Palace Ryokan Sinsekai, Osaka
23 - 24 aug - Shiitake kaikan, Taisuikaku, Tottori
24 - 25 aug - Hotel Mystays Shin Osaka Conference Center, Osaka
25 - 26 aug - Quality Hostel K's House Takayama
26 - 30 aug - Ryogoku View Hotel, Tokyo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0