I'm back

Kl är sju en söndagsmorgon och jag är supertrött men uppe för att hålla E sällskap när han tittar på tv. Jag lade mig inte förrän kl 2 i natt. Varför? Jo, jag läste igenom gamla inlägg på den här bloggen från när Jakob och jag var i Japan. Så pepp för att åka dit igen med E! Men så annorlunda jag är nu jämfört med hur jag var för 10 år sen hehe Ex ett skämt som jag skrivit ut på bloggen och skrattade högt åt då tyckte inte jag var ett dugg roligt längre. Har jag blivit mer "vuxen" nu? Hursomhelst så blev jag sugen på att blogga igen så skriver det här inlägget. Får se hur många fler inlägg som kommer.

Kommentarer
Postat av: betchi

welcome back!!

Svar: Tack :) Och detsamma hehe
chokladte.blogg.se

2021-11-15 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0