A-Mart i Burlöv Center

Jakob, E och jag spenderade en heldag i Burlöv Center. Jag hade inte jättehöga förväntningar så kanske var det därför jag blev så positivt överraskad. Det ligger med direktbuss från oss, har rolig inomhuslekpark som E gillade, inte mycke folk och har en asiatisk butik!
 
Det var min syster som tipsade om den här ganska nyöppnade butiken så tack så mycket!
 
De har massa nudlar, snacks och godis.
 
Men tyvärr inte så mycket grönsaker eller matlagningsingredienser.
 
Frysdiskarna var dock ganska roliga. Jag köpte red bean buns men de har alltså något som ser ut som boba tea buns.
 
Också roliga frysta dim sum som kycklingfötter och komage.
 
E gillade A-mart, speciellt leksakerna och även nudlarna som han lade två paket av i korgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0