2018-08-30: Konstutställning, tonkatsu och hemresa

Vårt flyg gick sent på natten så vi checkade ut, lade våra väskor i förvaring och begav oss ut för att spendera dagen i Ikebukuro.
 
Final Fantasy konstutställning. Det var coolt med original artwork och jag kände till och med igen vissa karaktärer.
 
Sista lunchen var på samma ställe, Katsukura, som under första dagen på den här resan. Dock i Ikebukuro och inte i Ueno.
 
Jag hade spanat in ett kafé med tårtbitar men det var inte alls gott. För mycket deg och torrt.
 
Middag på Tokyo Station innan vi åkte till flygplatsen. Det blev koreanskt och jag tog naengmyeon, kalla nudlar.
 
Vi spenderade våra sista yen i massagestolarna på flygplatsen. 
 
Väl ombord på planet är en av de första sakerna jag gör att kolla menyn. Det skulle bli japanskt till middag.
 
Maten serverades kl 12 på natten japansk tid. Så efter det var det dags att sova.
 
Frukost men jag har ingen bild, sov jag igenom den eller var jag så hungrig att jag glömde ta bild?
 
Var tvungen att köpa lite mat på flygplatsen i Qatar för jag var så hungrig.
 
På sista planet hem fick vi frukost.
 
Tror jag ville ha Aloo mutter poha men den var tyvärr slut så jag fick äggröran...
 
Lammpaj som snacks och sen var vi nog hemma i Sverige alla tre :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0