Dag 23 utan Jakob

So far so good. Visst saknar jag honom ibland men vi pratar nästan varje dag på Skype eller genom mail så det är inte så farligt. Det enda är väl att hans internet är så dåligt att Skype (utan video) hela tiden bryts. Väldigt frustrerande.
 
Både Jakob och jag verkar ha ganska mycket att tänka på/göra så vi känner väl inte av att vi saknar varandra för mycket. Han verkar ha skaffat några vänner som han hänger med. De tycker dock att han ser ung ut och blev tydligen helt paffa när han sa att han var förlovad redan. Annars har han också börjat i Aikido-klubben och är med på engelska konversationspass. Dessutom funderar han på att gå med i Kyuudo-klubben (japanskt bågskytte). De har dock ganska mycket träning, tlll exempel så måste han vara med varje lördag från 9-16 och träna om han går med.
 
På tal om träning så har jag också börjat med en sak. Berättar mer när jag har hållt ut i två veckor ^^ Tränar ni något? Vad skulle ni vilja träna om ni fick välja vad som helst? Jag skulle vilja kunna en martial arts, kanske tae kwon do. Det passar nog mig också eftersom jag är ganska kort, jag tänker att jag får längre räckvidd om jag använder benen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0