Vad som hänt sedan 2012 började

Jag har inte bloggat på flera månader för jag tappade helt blogglusten, hade inget att blogg om och för mycket att göra i skolan men nu kanske det blir ändring.

Så vad har hänt sedan 2012 började?

  • Jag var i London en weekend med mina kompisar. Jag spenderade dock hela resan i Chinatown och på Primark så jag har inte sett en enda av Londons sevärdheter. Får åka tillbaka dit med Jakob någon gång.
  • En vecka var jag väldigt sjuk och sängliggandes med feber och frossa. Som tur är jag frisk igen. Det var jobbigt speciellt eftersom jag hade mycket i skolan men Jakob tog hand om mig.
  • Spenderade en dag varje helg under hela vårterminen på skolan för att göra ett projekt till Industriell Marknadsanalys-kursen. Sista veckorna var vi skolan hela helgerna...
  • Betty var på besök och vi gick på spex!
  • Jag har haft ett i-landsproblem i form av att jag läst slut på alla kurser i mitt program så jag hade inget att läsa nu under vårtermin period 2. Som tur kom jag in på en distanskurs så det löste sig. Annars sa min studievägledare att jag i nödfall kunde registrera mig på kurser och sedan inte gå på dem för jag behöver bara registrering och inte klara kurserna... Skönt att jag slapp göra det. Nu läser jag affärsrätt 4 hp och japanska 3 : den moderna novellen 7,5 hp. Jag behöver 12 hp vt2 men enligt en person på CSN gör det inget att jag saknar 0,5 hp enligt en annan skulle jag få en veckas lån/bidrag bortdraget. Vet inte vem jag ska tro på men det får bli som det blir.

Det var en kort sammanfattning. Hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0