Sammanfattning av början av sommaren

Idag har jag precis kommit hem till Linköping efter att ha varit borta i nästan en månad. Så skönt att vara hemma. Det är verkligen sant det man säger att borta bra men hemma bäst! Vad har jag gjort i juni då?


Jag var med när Jenny tog examen! Grattis! Det var en fin ceremoni. Undrar när det blir min tur hehe


Vi hjälpte till att förbereda Bettys student.


Jakob och jag bussade till Kroatien. Fler bilder om det kommer.


En dag efter att vi kommit tillbaka till Sverige åkte vi hem till Linköping, sov en natt, (tvättade) och sedan bar det av till Tierp.


Jag har fått övningsköra...


...och segla.


Vi firade midsommar och Jakobs föräldrar tog med mig till midsommardans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0