Mardröm

För några dagar sedan hade jag en väldigt hemsk mardröm. Jag drömde att Jakob var på fest och blev full, sedan började han tafsa på och kyssa en tjej! Både i drömmen och på riktigt blev jag jätteledsen och arg. Jag vaknade gråtandes och när Jakob undrade vad som hade hänt ville jag inte att han skulle röra mig. Visserligen visste jag att det var en dröm och inte hade hänt men jag hade ändå sett det och känt ilskan så det gick inte att borsta bort så lätt. Fortfarande nu, några dagar senare, blir jag sur när jag tänker på det!

Imorgon ska vi upp tidigt för att åka till Stockholm. Vi ska fira fem år tillsammans med musikal och middag i huvudstaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0