Lite orolig

Det är sommarlov, jag är hemma i Helsingborg och vädret är ok men det finns något som oroar mig. Det är att jag vaknar så sent varje dag att jag missar frukost vilket gör att jag bara äter två måltider om dagen! Det kan inte vara bra! Det är väl ingen stor grej egentligen men eftersom det är sommalov har jag tid att oroa mig för sånt hehe

Annars är allt bra. Jag har några rutiner vilket är att skriva lite japanska, kolla på masterchef australia (det bästa matlagningsprogrammet) och ligga ute i solen om det är fint väder.

Jakob är mycket duktigare än mig. Han pluggar varje dag fram till kl 18 då han spelar lite. Vi har faktiskt spelat sammanlagt 6 timmar WoW tillsammans och jag är level 20! Det är roligare än jag trodde hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0