Hänt sedan senast

Jag har sett hela Gyakkyou Burai Kaiji-serien på 26 avsnitt. Kan inte rekommendera den men ändå såg jag klart den...

Något som jag kan rekommendera är dock Sherlock Holmes i modern tappning. Det är fyra avsnitt och man kan se avsnitt 1 på svtplay. Jag tyckte att de hade anpassat Sherlock Holmes värld bra till det moderna London. Trots att taxi ersatt droskor och sms ersatt telegram så funkade det väldigt bra.



Våra växter frodas.
Jakob leder just nu men det är för att han har sått för tätt.


Mina kommer förhoppningsvis vara starkare och tjockare!


Så här mycket har krassen växt på en vecka. Inte dåligt!


Jag fick ett nyårskort från mamma. Förvånad att posten lyckades få fram det med tanke på att vi bor på Björnkärrsgatan hehe

Lite synd idag är att det är LARM-mässa dvs en arbetsmarknadsmässa men Jakob mår illa och ligger och sover nu. Förhoppningsvis mår han bättre imorgon så att han kan gå!


Kommentarer
Postat av: bb

HAHAHAHAHAHAHAHA megafail mama HAHAHAAAAA

2011-02-01 @ 19:02:27
Postat av: Helena

hehe och sen påstår hon att hon bara skrivit av ett annat papper hehe

2011-02-02 @ 12:35:35
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: bb

Hörde du som jag skrek i bakgrunden HAHAHA jag bara "MEN SLÄPP DEEEET!!!!"

2011-02-03 @ 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0