Snart är det jul aka låtsas som ingenting trots att jag inte uppdaterat på en lång lång tid

Igår julbakade jag och några kompisar. Det blev riktigt bra och lite julstämning infann sig trots att det inte har snöat än. Vi hade köpt lussekatter så vi mumsade på dem samtidigt som vi drack glögg och bakade pepparkakor. Lite julmusik blev det också.


Titta så fint vårt pepparkakshus blev. Delarna till den köpte vi visserligen från Hemköp men julgranen är vår egen design! Ser ni spökena som kikar fram bakom fönstret ^^


Vi är stolta över vårt hus. Lite sorligt blev det dock när vi tänkte på att alla kanske inte skulle vara i Linköping nästa år...


Mina julkalendrar i år. Chokladkalendern med Hello Kitty fick jag av Jakob och Haribokalendern fick jag av Åsa och PG. Tack!

Glöm inte att titta på julkalendern Tjuvarnas jul ikväll kl 18.45 (eller på SVTplay när som helst).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0