Jultips

Tänkte ge er lite tips på hemsidor som har julkalendrar där man fram tills julafton kan vinna fina saker. Klicka på bilderna om ni vill dit.

Den roligaste


På felix.se kan man varje dag kl 17 -20 vinna biobiljetter genom att komma på vilken av deras produkter som är svaret till ett klurigt julrim. Det som gör den här så rolig är att den går på tid. Den första som svarar rätt vinner så jag sitter framför datorn och trycker uppdatera tills jag ser frågan sen får jag lite panik och skriver in ett svar och skickar, jättekul!
Tips är att titta genom deras sortiment i förväg så ni vet vad de har för produkter.

Finast priser för tjejer


På chic.se kan man vinna fina tjejgrejer. Frågorna brukar vara lätta att googla fram och kanske ökar de allmänbildningen lite. Det som är svårt är att motivera varför just jag ska vinna.

Den klurigaste

Här får man ledtrådar varje dag och med hjälp av dem ska man klura ut vad de tänker på. Den här är väldigt svår. Första ledtråden var "349" och andra "Knappt femtio efter, tio färre före". Vad är det de tänker på?!

Mest oväntade

Den här trodde ni inte att jag skulle tävla på va? Men jag gillar tävlingar och om jag vinner kan jag alltid ge det till PG.

Fler julkalendrar kan ni hitta här:
http://www.blienvinnare.com/tavlingar/jul/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0