Fartfyllda veckor! Del 3

När vi kommit fram till Linköping blev det ganska mycket med att hjälpa Mihoko komma i ordning med skolan och med hennes rum. Jag och Koto hann med lite sightseeing, picknick och annat medan Jakob hjälpte nya japanska utbytesstudenter.

Känns som det var en evighet sedan Koto var här för det har varit fullt upp men det var ju bara två veckor sedan.
Får se om jag kommer ihåg allt vi gjorde.


  • Jag och Koto bakade muffins och lagade vegetarisk paj som vi tog med oss på picknick efter att vi shoppat i stan.
  • Koto tog hål i öronen.
  • Vi såg på dramaserier till sent på natten.
  • Jakob bakade scones åt oss.
  • Vi åt glass med varm hjortronsylt.
  • Vi åt glass på Bosses glassbar.
  • Vi åt glass på universitetet.
  • Vi tog foton på massa hästar bakom universitetet.
  • Vi stod i registreringskö tillsammans med Mihoko.
  • Vi spelade stapelspelet.
  • Vi såg lite på Macgyver!

  • Vi åt pizza (eller Jakob, Koto och Mihoko åt pizza, jag valde mat från KinaThai).
  • Vi cyklade till stan.
  • Vi plockade bär (igen).
  • Vi var på IKEA.


  • Vi gick på BBQ-kväll.
  • Vi fikade en massa (hemma).

  • Vi gungade.
  • Vi åt lösgodis.


  • Vi spelade kortspel.
  • ... och en massa annat kul.


Kommentarer
Postat av: anna.

Åh nej, jag måste göra något åt din header, råkade ta bort en av mina bloggar där jag gör designer och då måste jag ha sparat din header där. Kikar på det när jag kommer hem nästa vecka, hoppas du klarar dig till dess! :o KRAAAM saknar er!

2011-08-16 @ 07:37:30
URL: http://birdwings.blogg.se/
Postat av: Helena

tack! det är ingen brådska, verkar fungera på startsidan i alla fall. Ha så kul hos din farmor!

Kram!

2011-08-16 @ 13:55:18
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0