Fått mycket gjort

Idag har jag haft fullt upp. Jag får gjort så mycket när jag är ledig hehe

Jag kom hem igår kl 23, en timme efter att jag skulle varit hemma på grund av att ersättningsbussar som skulle dykt upp kl 20.30 i Hässleholm för att ta oss till Helsingborg inte kom utan vi fick ta nästa tåg istället. Så idag printade jag ut en reseersättningsgaranti och skickade in tillsammans med min biljett. Förhoppningvis får jag något för att ha väntat en timme extra.

Jag har också beställt glasögon. När jag beställde så såg jag att de ville ta extra betalt för högre brytningsindex men jag kom ihåg att jag läst på en av deras andra sidor att det inte skulle kosta extra. Så jag ringde in och det visade sig att det var ett extraerbjudande som gällde till igår fast kvinnan i telefonen var snäll så jag fick mitt högre brytningsindex gratis! Tur att jag ringde!

Mamma, Betty och jag var också på Väla. Jag lyckades köpa alla presenter till Jenny. Det var inte lätt hehe

Jag hittade en gammal ring där jag tappat några stenar men med hjälp av lite Karlssons klister och Bettys nagelstenar så ser den ut som ny.

I morse hade jag och Betty begravning i skogen för Pixie dog igår... Jag hann inte se henne en sista gång men det var en fin begravning med massa vitsippor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0