Äntligen påsklov!

Hej hej allihopa! Förlåt för det långa uppehållet men de här veckorna har varit jobbiga. Speciellt förra veckan då jag var i skolan från 8-20 de flesta dagarna för att jobba på ett projekt. Som tur var Jakob jättesnäll och lagade middag alla dagar, jag tänker på mina stackars gruppmedlemmar som fick laga middag själva när de kom hem.
Nåja, nu har påsklovet börjat och jag har redan återhämtat mig!

Igår hade jag en kompis över, vi gick en promenad och lagade sedan middag. Till efterrätt blev det jordgubbstallrik med grädde! Så gott!



En annan kompis kom precis tillbaka från en liten resa till Budapest. Jag fick choklad som souvenir!
Så kul med exotisk choklad.


Så här ser det förresten ut i växtriket. Jag hoppas verkligen att de överlever att jag åker hem till Helsingborg. Jag ska ringa Jakob för att påminna honom om att vattna men risken finns att han glömmer efter att han har lagt på...


Just nu är Jakob trött och halvsover fast klockan är fyra men det är förståeligt för han kom inte hem förrän kl 6 på morgonen idag! Det var nämligen ostasiatisk sittning och han var där för att hjälpa till.

Jag måste köpa nya glasögon för jag har råkat repa de jag har nu. I flera veckor har jag gått runt och sett ganska blurrigt med ena ögat... Som tur så hittade jag en rabattlapp och fick en synundersökning för bara 1 kr! Egentligen hade jag tänkt köpa glasögon i den butik där jag undersökte mig för de hade ett köp två par för 595 kr-erbjudande men först efter att jag testat en massa glasögon sa de att jag var tvungen att betala 1500 kr extra för varje par eftersom jag annars får jättetjocka glas.
Så jag gick hem och kollade på nätet istället. Där finns det glasögon för under 500 kr där allt ingår!

Vilka glasögon passar jag i?


Glad påsk!



Kommentarer
Postat av: Anna

tyckte 3,4,6 var bäst. Är det photoshoppat eller hade de en funktion där du laddade upp en bild och de satte på glasögonen? Tänkte först hur i helsike du kunda vara så still mellan varje foto hahha

2011-04-17 @ 21:42:48
URL: http://boktycke.wordpress.com/
Postat av: Helena

hehe de har en grej där man kan ladda upp fotot. men annars är jag ju ganska duktig på att sitta stilla också ^^

2011-04-17 @ 21:48:28
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: anna.

2,3 och 5 var du snygg i :'D

2011-04-18 @ 08:17:13
URL: http://birdwings.blogg.se/
Postat av: Helena

tack!

hehe ingen som tycker 9:an var snygg ^^

2011-04-18 @ 11:42:09
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker i stort sett alla från 1-6 är passande men inga av de tre sista. Bästa är nog 3 o 4.

2011-04-18 @ 20:05:52
Postat av: Camilla

Jag tycker att 3:an passade bäst! :-)

2011-04-18 @ 23:35:03
Postat av: Helena

Jenny: hehe de tre sista är lite på skoj



Camilla: Tack!

2011-04-20 @ 10:34:00
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Helena

Det blev nr 2!

Jag tyckte att 3:an också var fin men vill inte likna Jakob för mycket heheh

Tack för alla svar!

2011-04-21 @ 13:00:02
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0