Random bilder


Min cykel! Den känns så liten efter min andra cykel i Japan hehe. Men jag gillar den! (Tack Nathalie!)


Den första focacciabrödet jag bakade. Måste säga att det inte blev så bra, lite för tunnt men den andra gången och den jag gjorde igår var mycket godare.


Vi har börjat använda salt- och pepparkaren Jakob fick av Betty för länge sedan hehe.


Kompismiddagen i måndags slutade med ett mord!


Igår firade Jakob och jag 47 månader tillsammans och jag lagade apelsinkyckling i ugn. Det blev faktiskt jättegott! Jag borde ha skrivit ner hur jag gjorde hehe.


Kommentarer
Postat av: betti

apelsinkyckling verkar jättegott! :)

2010-09-03 @ 15:43:56
Postat av: Helena

det är gott! hehe

just det, jag kommer hem den 15 så ses då!

2010-09-03 @ 21:33:26
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0