Ibland händer det!

Idag efter skolan så cyklade jag till Origo för att få hjälp med CSN och på vägen dit, utanför kårallen så delar de ut gratis frukt! Jag cyklade förbi men på vägen tillbaka så stannade jag och tog 4 stora apelsiner, alldeles gratis!

Och lite andra grejer. Alla som pluggat på LIU (och många andra) känner ju till märkesbacken och alla som cyklat på den vet att det är lite jobbigt. Innan jag åkte till Japan så tyckte jag att den backen var väldigt brant och svår att cykla på men nu efter Japan så känner jag knappt av den.
Antingen så har de jämnat ner backen lite (tror inte det) eller så har jag blivit van vid den ännu brantare backen på väg till skolan i Japan.

Idag har Jakob och jag bott i nya lägenheten 12 dagar och det har redan bakats 5 gånger. (Två focaccia, två äppelpaj och en sockerkaka.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0