En sen önskelista

Jag fyllde ju år för ett tag sedan och idag kom jag på att jag kanske kunde önska mig grejer som vi behöver men som vi inte har köpt än. Så ifall tänkte köpa present till mig och inte har gjort det än så kommer det lite idéer här. (Hoppas det här inte låter för uppblåst, typ "köp det här till mig". Jag blir nog glad för det ni köpt oavsett vad. Och för er som tycker att det är fel att förvänta sig presenter så är den här listan bara till personer som jag vet köper/ska köpa till mig eftersom vi har som en överenskommelse, ja till och med om hur mycket det ska kosta hehe )



Knubbig, bordslampa från IKEA 99 kr

En liten lampa till sängbordet. Just nu, innan jag lägger mig, så stänger jag dörren, släcker taklampan och famlar mig till sängen. Fast jag vill nog helst ha en som har ett ganska starkt ljus så jag kan läsa innan jag somnar.


Alvine Fläta, gardinpar från IKEA för 99 kr

Lägenheten vi bor i nu vetter mot en annan byggnad så folk i den andra byggnaden kan se rakt in i sovrummet ifall man inte har persiennerna nere men då blir det så mörkt. Därför vore det bra med tunna gardiner som skymmer men ändå släpper genom ljus!


Stövlar från Skopunkten outlet för 249 kr

Det är så kallt i Sverige så det vore skönt med ett par höstskor. Men dessa är lite dyrare så mamma eller Betty, känn er manade hehe. Men det är nästan bättre med pengar för annars måste jag bära med dem från Helsingborg till Linköping...

Det här är väl vad jag skulle vilja ha nu. Jag ser också fram emot min försenade julklapp från mamma och Betty som är en digital fotoram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0