Ombytta roller

I lördags efter att Bettys och mina kompisar gått hem så hade vi kul genom att Betty visade mig massa roliga youtube-videos. Efter det så blev jag ganska trött men kunde inte gå och lägga mig för mamma hade inte kommit hem än. Hon hade sagt till oss innan hon gick att vi skulle vänta uppe på henne eftersom man inte kan öppna porten  där nere med sin bricka efter ett visst klockslag utan någon måste gå ner och öppna. Kl 12 på natten får vi ett samtal från henne att hon snart kommer hem. Jag och Betty började då diskutera valet, läget i Asien, värnplikt och killen som begick självmord med en påslagen webkamera. Djupa saker alltså. Kl 1 på natten kommer mamma hem och vi kan lägga oss.  Jag har inte lagt mig så sent på ett tag hehe

Vad är det för konstig familj jag har där mamman är ute och festar och barnen sitter uppe och väntar?! Men jag är glad för mammas skull. Det är bra att hon kommer ut lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0