I Helsingborg

Nu är jag hemma i Helsingborg igen! Det kommer att bli den första tenta-p någonsin som jag har spenderat här istället för i Linköping. Får se hur pluggandet går...

Just nu är Bettys kompisar här, OMG måste bete mig coolt och inte skämma ut henne eller så gör jag som Jakob föreslår och skämmer ut henne rejält. Hehe jag tror inte jag är bra på någotdera.

Ikväll kommer Sofia över, vi har inte setts på mer än ett år! Det blir fruktsallad då hon inte äter kolhydrater, nyttigt och gott!

Jag har planerat in en massa plugg men mamma verkar tro att jag är ledig. Vi ska handla resväska till Betty och besöka gravarna. Viktiga saker i och för sig.

Kommentarer
Postat av: yin

...frukt är ju massa kolhydrater?

2010-10-17 @ 00:48:00
Postat av: betti

jag har ingen skam syrran så det går inte att skämma ut mig hohohoho^^ skulle ha hämnats medan sofia var här ;O

2010-10-17 @ 10:37:14
Postat av: helena

yin: ?? ok onyttiga kolhydrater kanske hon menar hehe som bröd, pasta och ris. fattar inte hur man klarar sig utan!



betty: hehe vill du att jag ska försöka, du kanske ångrar dig!!

2010-10-18 @ 16:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0