Godsaker



Som biogodis köpte vi nya Marabou passionsfrukt och chili. Lite för sur eftersmak för mig men kul att testa.


Till söndagsmiddag blev det honungsglaserade revbensspjäll med rotfrukter, hemlagad äpplemos och sås gjord av stekskyn. Mums!


Sist men kanske bäst! Vi fick en gratis tårta från Ica Maxi! Alldeles gratis, inte en krona, free, och inga dolda avgifter eller krav som "handla för x kr". Man kunde bara gå in, ta en tårta, visa upp sin kupong och gå. Man får tårta för att man har flyttat till Linköping. Gratis tårta värd 89 kr! Och det bästa är att Jakob precis har flyttanmält sig så snart får vi en till!

Kommentarer
Postat av: anna.

gratis är bäst! :D

& tack för fina hälsningar. Mår snart bättre och då kommer jag på besök! :D

2010-10-04 @ 22:31:05
URL: http://birdwings.blogg.se/
Postat av: betty

;O free cake :O måste testa den chokladsmaken :D

2010-10-05 @ 14:20:16
Postat av: Helena

anna: yay för besök! när kommer ni? Jag kommer att vara i Helsingborg mellan 16-21 okt men efter det är jag hemma! Krya på dig!



betty:hehe om du flyttar till Linköping så får du också en^^

2010-10-05 @ 15:52:27
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0