Video

Betty har bett mig att göra videos och jag tänkte att klättringen av Fuji-san skulle vara kul att filma. Så här har ni det. De första videona är mörka men ni får nöjet av att höra mina fina beskrivningar. Kanske bäst att läsa förra inlägget innan ni ser videosen.



Stackars Koto och Jakob som fick lyssna på mitt flåsande hela vägen upp hehe


Här hade jag zoomat in så jag kunde visa utsikten men man kunde inte se något ändå. Lade märke till att man inte kan zooma medan man filmar.


Ja, jag var väldigt trött ganska mycket hehe


Vi var förresten på en av de tre åttonde stationerna. Kommer inte ihåg vilken. Se kartan i förra inlägget.


Efter att spåren gått ihop. Alla bara klättrar i led.


Vi gjorde det!


Alla är redo med kamerorna.


Soluppgång!


Vi höll ganska jämn takt med armégruppen. De passerade oss när vi vilade och sedan passerade vi dem när de vilade.


Jag är trött och yrar lite.


Äntligen på väg hem!

Kommentarer
Postat av: betty

yey videos :D så vacker soluppgång!

2010-07-18 @ 13:19:20
Postat av: Anna

Haha du låter som att du håller på att svimma av ansträngning i VARJE video (redan från första) :p



Sen höll jag på att skratta ihjäl mig när du sa:

"Det är inte ensamt på toppen."

Hihi. Jag tänkte iofs mest på att man syftade på att man inte hade vänner när man har en hög position. hehe det var kul tyckte jag iaf. Jag är mäkta imponerad av er!

2010-07-18 @ 21:18:36
Postat av: Helena

hehe första och kanske enda videos på oss



jag kände mig inte nära att svimma så men det var svårt att andas. hehe ja redan efter 10 minuter så var det tufft. antagligen för att bussen kört oss upp 2000 meter så redan där var luften lite tunnare.



jag vet inte vad jag tänkte när jag filmade, allt bara kom som det ville hehe jag är naturligt rolig hehehehe

Tack tack!

2010-07-19 @ 04:06:01
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0