Frisk snart?

Igår låg jag och sov nästan hela dagen. Mamma smittade mig med förkylning direkt när jag kom hem och igår slog den ut rejält. Jag hade feber, frossa och hostade slem och näsan rann. Usch! Huvudet kändes tungt så mamma kokade två ägg och rullade dem på mitt huvud.
Jag såg ett program om placebo, de fungerar ju för att man tror att de ska fungera. Det betyder att välutbildade intelligenta människor inte kan hjälpas med dessa piller.
Wahh... min hjärna känns fortfarande svampig. Vet inte vad jag säger...

Här är lite bilder


Söta Pixie!


Utsikten från mitt fönster.


Sofia och jag fikade på Pistachia.


Varför har vi inte såna fikaställen i Linköping?


Jag fick en jättesöt muffinsformad sparbössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0