Fullt upp

Trodde att jag kunde ta det lite lugnt innan skolstarten på måndag men jag har ju massor att göra.
  • Fylla i och skicka in blanketter om tillgodoräkning.
  • Besöka en examinator till en kurs som jag inte anmält mig till men vill gå.
  • Titta över alla kurser och få in de jag behöver läsa i ett schema.
  • Fixa adressändring.
  • Fixa CSN.
  • Fixa bostadsbidrag.
  • Kolla upp billiga kursböcker.
  • Fixa min cykel.
  • Skriva rapport om utlandsvistelsen till två olika ställen.
  • Leta jobb. (Vill testa på telefonförsäljning efter en bok jag läst)
  • Hitta danskurs och anmäla mig och Jakob.
Till på köpet så fungerar inte universitetets hemsida riktigt för de håller på med uppdatering!!
Inte nog med det, Jakob har lånat min mobil för han glömde sin laddare så jag kan inte ringa om kursböcker eller någonting...

Som tur så är vi i alla fall ganska uppackade.

Imorgon ska Magnus komma och sova över och ikväll kanske Jakob tar med en hemlös student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0