Tornby

Idag har jag köpte ett par byxor till Jakob som ersättning för dem jag förstörde i tvätten. Som man kan tänka sig var det ett par beiga, tunna byxor med fickor vid knäna... Nåja, jag är glad att han hittade ett par han trivs i. Sen drack vi kaffe på Siba och tog gratisbussen hem. En bra dag!

Jag köpte också våtservetter för jag tänkte att de kunde vara bra att ha på planet och när man är ute i Japan. Vi hittade inte sådana någonstans, de på Kicks och H&M var för make up removal och ganska dyra men sen gick vi till en barnaffär och de hade 80 våtservetter för 19 kr. Paketen var också återförslutningsbara så inte servetterna torkar ut så snabbt. Om de duger för en bebis så duger de nog för mig med!

Måste berätta att jag föll för frestelsen och sov middag idag! Ja, 3-4 timmar spenderades på soffan med morgonrocken som täcke och mitt nyinköpta uppblåsta nackstöd som kudde. Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0