Dags att åka iväg

Idag är den sista dagen jag kommer att spendera med mamma och Betty på ett tag. Egentligen har jag faktiskt varit mer med dem den här sommaren än jag någonsin varit sen jag flyttade. Ändå känns det lite tungt att jag imorgon kommer att åka iväg och inte kommer att få se dem igen förrän under julen i Japan.

Jag har också börjat känna av resfebern. Nu måste jag få med mig allt som jag ska ha med från Helsingborg, det är sista chansen! Hur ska jag ha min laptop, i datorväskan där inte så mycket annat får plats, i en stadiumväska som kan vara bra att ha med till Japan eller i en ryggsäck så att det är lätt att bära? Har jag packat med mig tillräckligt med byxor? Jag tänkte ha med mig 1 par jeans och ett par mjuka byxor. Har jag packat med mig för många par strumpor? Ca 10 par i olika längder så jag kan ha dem med kjol.

Jag är fortfarande inte helt frisk så jag hoppas att jag inte smittar Jakob imorgon men mamma och Betty har ju lyckats hålla sig friska så vi hoppas på tur.

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Ehhh tio strumpor? du vet att du kan skaffa flera i japan va? :p

Å andra sidan gör de väl ingen nytta om de ligger i svergie...

2009-09-08 @ 18:58:22
Postat av: Anna utan E

Det är förresten din kusin anna som skrev, råkade få med ett e

2009-09-08 @ 18:59:04
Postat av: Helena

hehe mm det värsta är att ganska många av dem är köpte i Japan och jag har aldrig använt dem

2009-09-08 @ 23:25:06
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Wei

jag känner mig likadant! Men det kommer nog att gå bra. Om du inte får plats med allting i dina väskor så kan du lägga dem i Jakobs väskor. ^^

(jag har 5 par jeans med mig, men jag har bara en kjol och en klänning.)

Jag åker ner till München den 18:e.

2009-09-09 @ 19:18:13
Postat av: Wei

jag känner mig likadant! Men det kommer nog att gå bra. Om du inte får plats med allting i dina väskor så kan du lägga dem i Jakobs väskor. ^^

(jag har 5 par jeans med mig, men jag har bara en kjol och en klänning.)

Jag åker ner till München den 18:e.

2009-09-09 @ 19:19:52
Postat av: Helena

hehe jag hoppas att du har någon tröja med dig också och inte bara underdelar hehe



Åker du redan den 18?! Lycka till med resan!

2009-09-10 @ 22:11:19
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0