Fortfarande Välbehållna

Sådär nu har både Helena och jag kommit fram till våra lägenheter. Måste dock säga att de är väldigt sunkiga... Får nog åka iväg och köpa något jag kan skura väggar/badrum/kök/golv med... Helena har lyckats sova igen sig på flyget och är nu ute och handlar mat medans jag sitter själv som en zombie här och väntar på att hon ska komma tillbaka. Kan väll säga att resveskan jag hade är numera en halv resveska. Ena däcket gick av under fraktandet, ett av hantagen och utdragningssaken fick sig också en törn så att den är nu väldigt jobbig att dra upp. Tråkigt, kanske kan få det på försäkringen.

Tills nästa gång
/Jakob

Kommentarer
Postat av: han från tierp!

har du anmält det till flygbolaget? du får ersättning av dom! det är dom som har haft sönder det.. ha de! hälsa helena

2009-10-01 @ 15:54:27
Postat av: Anna

Visade någon bra film på flyget? Ta många bilder med era nya kamera nu ^^ Gärna en före och efterbild på rummen!

2009-10-01 @ 18:07:25
Postat av: Helena

han från tierp: hej hej! handtagen lyckades jakob rätta till så vi tänkte inte så mycket på det, hjulet märkte vi inte förrän vi var framme att det var borta. kanske kan skicka in en anmälning.



Anna: bra idé med före och efterbild, ska jag göra. på planet fanns mycket att se men jag orkade bara änglar och demoner, the hangover och diverse matrecensionsserier. annars såg jakob en film, pusher(?) som verkade rätt bra. Jag filmade när vi lyfte från Arlanda och när vi landade i Tokyo, ska se om jag kan lägga upp det på youtube kanske.

2009-10-01 @ 21:42:43
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

wow känns så overkligt, som om du fortfarande är hemma i linköping haha. vad bra att resan gick bra, mellanlandade ni i HK? eller bytte ni två gånger? :)

2009-10-01 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0