Linconhelgen aka mathelgen

Här tänkte jag sätta upp bilder tagna av Anna (Jakobs syster) under helgen. Hon var snäll och lät mig prova att ta bilder med hennes systemkamera. Det lät så proffsigt när man tryckte hehe jag kanske ska skaffa en sån...


Vår kaktus, så söt!


Gyoza, ser lite fettig ut...


Muffins före...


...massor av cupcakes efter


Den här har Anna gjort. Så söt!


Sushi på nilabborre, tyvärr ingen höjdare.


Så lugnande och avslappnande bild...


Nyttigt och gott!


Cool bild med rökslinga!


Polkagrisglass och kaktus-citronglass, den senare var sååå sur!


Mer snygg och god mat!


Den snyggaste köttbullsbilden jag någonsin sett!


Äkta svensk mat!


Jakob gör reklam för cola.

Det var så kul att ha alla här! Tyvärr kan vi inte fortsätta traditionen nästa år för då är vi i Japan, eller så kan alla komma till Japan, det finns säkert något kul konvent att gå på där också!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får ju inte alla plats hos er i japan :p

Fina bilder ^^

2009-05-26 @ 17:21:19
Postat av: ANna

Vi får ju inte alla plats hos er i japan :p

Fina bilder ^^

2009-05-26 @ 17:21:28
Postat av: Helena

Ni får bo på vandrarhem eller så kanske konventet har sovplatser hehe

2009-05-26 @ 20:38:43
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anna

Hum.. varför kom det en gång med namn och en gång utan?

2009-05-26 @ 20:39:17
Postat av: lill anna

Vad proffsig jag känner mig med mina bilder på din blogg ;)

det var jättekul, kom upp till tierp i sommar! :)

2009-05-30 @ 11:45:38
URL: http://mrhandsome.blogg.se/
Postat av: Helena

hehe du får sätta upp fler av dina bilder på din blogg!

Vi får se hur det blir i sommar, just nu verkar det som om jag kanske kommer med Jakob efter att vi fixat visum i Stockholm.

2009-05-30 @ 11:58:18
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0