jag har tråkigt

Hej! Idag är det söndag och jag borde plugga men det orkar jag inte så nu har jag tråkigt istället.
Har ni något tips på vad man kan göra när man ha tråkigt (förutom att surfa runt på internet för det har jag tröttnat lite på)? Jag har bakat muffins (pollysmak) och väntar på att ett par byxor ska torka så att jag kan göra om dem till kortbyxor. Vad brukar ni göra?
Jag funderar även på att lära mig några låtar så jag kan show off på karaoke i Japan hehe och jag har samlat på mig lite recept som jag vill prova att laga. Bland annat Hainan Chicken Rice, det är så gott!
Inga förslag om att gå ut för det är jag för lat för att göra...
Jakob är inte hemma heller...
Kanske ska öva in en dans och se om det verkligen är så lätt som Jenny säger.
Help me!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hainan Ji Fan! Yums! Om du lyckas så får du laga det åt mig nån gång ^^

Jag brukar inte ha så tråkigt för jag kan alltid kolla på film/serie/show eller nåt på datorn, läsa eller sjunga/dansa/stretcha. Sjunga/dansa/stretcha skulle jag rekommendera det är både bra för kroppen och kul ^_^

Jag tycker att du ska öva in nån dans o sång. Det är faktiskt inte svårt, men det krävs att man kollar om videon ett par gger och plockar upp fler och fler delar av dansen o till slut kan man den.

2009-05-11 @ 00:29:44
Postat av: Helena

lära in en dans låter jättekul! Har du ngn video att rekommendera? helst ngn på min nivå dvs jättebeginner heheh



Jag vill försöka göra hainan ji fan men det krävs en hel kyckling! Kommer att ta lång tid att äta upp...

2009-05-11 @ 10:43:11
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0