Köpenhamn


På Tycho Brahe mot Helsingör. Strålande solsken!


Lite morgongymnastik.


Fotograferade fågelskådare.


Fasa!


Egyptisk dans?!


Acceptans av ödet eller "hmm hinner jag dra mig undan?"


Helena uggletämjaren.


Puss på pälsdjuret.


Uttråkad pojkvän?


Ute var det stekande sol och inne var det värmande brasa hehe


Jag stoppar två framåtrusande bisonoxar(?)





Jenny slappar med en valross.


Anna fångar middagen.


Jag försöker bara att hjälpa till.


Känner du igen den här Jakob?


Tänk inte för länge...


Anna: Mucka inte gräl med mig!
Yin: Kom nu honey...


Vi åker båt!


Konserthus(?) med 5 våningar under havsytan!


Danska kungafamiljens båt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Fina bilder!

2009-06-24 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0