Ingen respekt!

Det finns ingen respekt i den här lägenheten befolkad av tre kvinnor. Det är skönt att kunna vara sig själv inför sin familj men det kan bli lite för mycket. Jag tycker att man alltid borde hålla tillbaka lite för att inte uppröra folk för mycket men det kanske inte Jakob tycker att jag gör...

Idag har det varit grått och småregnigt. Efter att jag kom hem från Väla har jag bara slöat framför datorn och teven och haft tråkigt, och klockan är bara 18.30!! Jag måste ta mig till ett bibliotek snart! (Eller sätta igång med pluggandet eller börja träna eller börja sy på min cosplaykostym...)

Mamma är snäll, hon kom precis in och sa att hon hade rengjort min borste. Det är trevligt med en ren borste men det hade varit respektfullt av henne att fråga innan hon gjorde det! Ok, nu är jag för hård mot henne, men det är inte det enda fallet hon har gjort grejer för "min" skull utan att fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0