flygbiljetter

Jag har letat efter billiga flygbiljetter till Japan i höst och hittills är det billigaste jag hittat ca 5000 kr inkl alla skatter. Det är faktiskt ett ganska bra pris fast om man betalar 1000-2000 kr mer så kan man få en tur- och returbiljett.
Ska jag vänta med att beställa och hoppas på billigare priser längre fram eller kanske erbjudanden eller borde jag slå till nu? Problemet är att jag inte vet så mycket om hur jag ska göra när jag väl kommit till Japan. Kan jag flytta in direkt i mitt nya boende, i så fall vill jag faktiskt komma några dagar innan skolan börjar så jag hinner fixa iordning och köpa alla grejer man behöver på ett nytt ställe. Kan man inte flytta in förrän skolan börjar så vill jag inte komma för tidgt för då vet jag inte var jag ska bo...

Jag ska väl ta och maila någon på Chiba University som vet och fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0