Telefonabonnemang

Nu har jag ringt till Tele2 för att säga upp mitt abonnemang inför utlandsresan. Ja, istället för att säga upp det och förlora mitt telefonnummer så har jag nu blivit övertalad till att byta till ett billigare abonnemang, 25kr/mån medan jag är utomlands och när jag kommer tillbaka så sätter jag bara in mitt simkort i en telefon och kan börja ringa igen. Det låter som en rätt så bra grej, jag fick bytningsavgiften på 99kr gratis också så...

Men ändå känner jag mig lurad på något sätt, jag är alltid såhär, bestämmer mig för en sak stenhårt men sen när någon annan sagt sitt så tycker jag "oj det låter ju vettigt...". Jag antar att jag inte är så stenhård hehe.

Fast jag är väl rätt så nöjd ändå, slipper skaffa ett nytt nr och ni slipper lägga in ett nytt nr. Ni får väl bara vara försiktiga så ni inte råkar ringa mig medan jag är utomlands hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0