Tornby!

Idag är det lördag och min enda "lediga" dag i veckan för imorgon måste jag till skolan och jobba med ekonomiuppgifter. Yay (till att det är lördag)! Jag har precis vaknat och väckt Jakob, snart ska vi ta oss ut till Tornby. Vårt mål idag är att fixa foton till våra ansökningar men vi ska också handla till taco-spelkvällen imorgon och jag ska köpa en kamera och en extern hårddisk!
Igår hände något kul. Jag satt och kollade på en dramaserie medan Jakob var på träning då Wei ringde och frågade när jag skulle till Emma. Jag tyckte det var lite konstigt, visst hade både jag och Wei lånat varsin tallrik från Emma för att ha tårtorna på men skulle vi lämna tillbaka dem tillsammans? När jag frågade Wei visade det sig att det inte alls var därför utan för att det var korridorsfest hemma hos Emma och jag hade totalt glömt bort det. Fick panik och rusade in till duschen, just då kom Jakob hem och efter att han ätit sin middag och duschat så gick vi dit. Fint folk kommer sent som Jakob sa...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0