Idag

Hej hej! Idag har jag och Betty cyklat ända ner till Råås bibliotek och jag lånade två fantasyböcker. Jag hittade inte boken jag ville ha (också en fantasy) men de här två verkar helt ok. Efter biblioteket cyklade vi till Maxi och köpte massa godis och chips. Bäst att passa på när man är hemma!

Det hände en hemsk grej idag. På vägen till biblioteket halkade Betty med sin cykel och ramlade. Hon har ett stort blåmärke vid knäet nu! Stackars Betty. Men hon är inte en sån som klagar och på vägen hem cyklade hon uppför hela backen medan jag var tvungen att gå halva. Min syster är så stark!

Mitt största dilemma just nu är om jag ska kolla på Top Model eller på Skönhetsprinsessor 12 år senare ikväll. Jag tror att det är fler tjejer än killar som kollar på sådant men varför? Ska det inte vara killar som gillar att kolla på lättklädda tjejer? (Inte för att det är därför jag kollar) Konstigt...
Nåja. Ses en annan dag!

Kommentarer
Postat av: anna

vilka böcker var det?

2009-01-08 @ 20:26:47
Postat av: Helena

En var jättebra, första boken i en trilogi som heter Temeraire(?). Boken hette Hans majestäts drake och den är en blandning av jane austen och drakar och demoner. Kan verkligen rekommendera dem, ska låna del 2 o 3 imorgon!

2009-01-09 @ 17:41:11
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0