Hemma!

Nu har jag kommit hem till min käre Jakob! Ok, jag har varit hemma sedan lördag kväll men har haft mycket att ta igen så jag har knappt rört datorn förutom då jag köpte och sålde böcker.
När jag kom hem i lördags så hade Jakob tänt ljus, dukat fram bakad potatis med 3 tillbehör, tagit fram en liten julgran som jag inte visste att vi hade och lagt julklappar under den. Det var så fint!

Jag är ganska trött redan fastän det bara är tisdag och jag har labb till 21 ikväll (ok det låter värre än det är för jag har håla och är hemma nu) men på fredag ska jag och Jakob åka till Norrköping och kusinerna och fira nyår! Det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hell yeah vad kul det ska bli :p

2009-01-20 @ 20:16:32
URL: http://sephchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0