Gott nytt år!

Gott nytt år på er alla! Här kommer lite bilder från när vi firade in det nya året i Norrköping.



Kvällen innan vi firade så lagade vi (Anna, Jenny, Jakob och jag) pizza. Min är biten med choklad och banan. Det var gott!!



Så här såg jag ut innan jag blev sminkad av Anna. (Ignorera utväxterna hehe)



Så här såg det ut efteråt. Jag ser ut att ha jättetjocka ögonlock hehe.



Så här ser mina kusiner ut!



Tre av rätterna som vi åt. Det enda här som vi (dvs Anna) lagade var "äggpuddingen". Den var jättelen och god. Jag lyckas aldrig med att göra det men det såg lätt ut när hon gjorde. De två andra rätterna köpte vi från Spicy Hot...
4 ägg
3,5 dl vatten
socker  (?)
salt
ångkoka tills det stelnar
häll på olja och soja



Anna som lagade grönsaksrätten. Jättegod, jag vill också hitta sådana grönsaker här i Linköping och försöka.

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Anna

OMG, bilderna på dig/mig/Jenny blev ju inte så bra. Vi var/är mycket snyggare i verkligheten! :p

Jag var ju den enda som lagade mat i helgen typ ^^

2009-01-26 @ 21:44:02
URL: http://sephchan.blogg.se/
Postat av: Helena

hehe mmm mycket snyggare!

vi lagade i alla fall pizza...

2009-01-26 @ 22:44:13
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: ANna

hehe, jag märkte nu att din hud såg mycket mattare/bättre ut efter sminkningen, eller så är det bara kameran som spökade. :p

2009-01-27 @ 11:07:18
Postat av: Helena

jag tror det kan vara kameran, vi trixade ju lite med flashen men ja, det kan ju ha varit foundationen...

2009-01-27 @ 22:58:50
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0