Fredag!

Idag är det fredag! Just den här fredagen är extra bra för jag slutade skolan kl 10 och ikväll ska vi äta pizza med Anna och Jenny! Jakob försov sig och missade två lektioner men hann som tur till ett lunchinfomöte han skulle vara med och hålla.

Sedan jag kom hem har jag suttit och försökt programmera i Ada. Det känns lite nostalgiskt eftersom det var så länge sedan jag programmerade fast då i Java och Visual basic. Fastän det känns nostalgiskt så kan jag inte säga att jag kommer i håg så mycket av hur man gör... Jag har försökt kolla på nätet men svaret på en fråga leder bara till fler frågor som tydligen är så basic att det inte står i manualerna hur man ska göra...
Om ni har en länk till en lättförståelig och basic manual till Ada så var snäll och ge mig den!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0