busy busy

Nu är det inte många dagar kvar tills mamma och Betty och Camilla kommer och tills jag har lov!
Har mycket kvar att göra innan det i alla fall... Bland annat:

Skriva och skicka nyårskort till homevisitfamiljen
Göra klart en uppsats om politness in Sweden
Göra inlämningsuppgifter i CAD
Massa japanska löspappersuppgifter
Gå på Universal Festival
Tvätta
Fixa naglarna
Kolla på senaste avsnittet av Liar Game
Läsa Kindaichi
Ta en långlunch på en indisk restaurang

Ok det finns vissa roliga grejer att göra också hehe

Kommentarer
Postat av: Anna

Något jag har lagt märke till:

1. Du bloggar alldeles för sällan

2. Du är redan i Japan så "i väntan på Japanåret" blir lite konstigt (kanske ska ha "i väntan att få återvända" :p)



Förresten, när har du tid att träffas i japan?

2009-12-20 @ 22:58:07
URL: http://sephchan.blogg.se/
Postat av: Helena

1. jag tycker inte det är så kul att blogga längre

2. jag orkar inte fixa det men jag har också lagt märke till det



jag kan nog träffas på julafton och efter det så kan vi planera in tillsammans, jag har inga bestämda planer, vet bara att vi ska till yokohama en dag, disney en dag och kamakura en dag.

2009-12-21 @ 14:02:06
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Anna

1. Ja, så känner jag ibland också, när man har alldeles för mycket att göra så känns bloggandet som ett tvång snarare än ett nöje. Men det är kul att läsa sina gamla inlägg när man är äldre :p



Oki, vet inte om jag och Yin hänger med på allt (antagligen inte) men vi hör av oss när vi är framme och får tillgång till w-lan ^^

Ses snaaaaaaaaaaaart!!!!!

2009-12-21 @ 15:26:49
URL: http://sephchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0