quiz

what's the last thing you read?
Om det gäller bok så är det Isaac Asimovs Förbjuden Värld, fast jag har precis börjat på den.

who was the last person you hugged?
Jakob såklart!

what's your current obsession at the moment?
Mat! (som vanligt!)

what are you wearing right now?
Byxor och röd, långärmad tröja, det är kallt idag!

who is yr favorite designer?
Har ingen sådär men Vivienne Westwood(?) gör coola grejer.

if you could have any super power, what would it be?
Svårt... jag är girig hehe. Kanske att ha obegränsat med minne och förmåga att kunna komma ihåg allt man vill.

what's yr favorite phrase?
Har ingen favorit... gillar ordet extraordinary dock.

what is your favorite season, and why?
Inte vår i alla fall, för mycket pollen! Kanske sommar för då fyller jag år och man är ledig!

if you could have a house- totally paid for, fully furnished- anywhere in the world, where would you want it to be?
Hmm... Någonstans där huspriser och mark är dyrt så kan jag hyra ut hehe

favourite vacation?
När jag åkte till Japan!

what was the last thing you bought?
Min väska (om man inte räknar 10 kr för ett toalettbesök).

name something you cannot live without
Jakob! och mat.

if you could wake up anywhere tomorrow, where would it be?
Som Betty sa, helst i min egen säng.

do you nap a lot?
Ja, fast jag hörde att man kan få diabetes av att "nappa". Men det är så skööönt!

what was for dinner?
Igår var det citronkycklingfilé, potatis- och bönröra, lax på knäckebröd och chokladtryffel till efterrätt.

what are you doing right now?

Bloggar och sitter i seiza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0