Hösten är här

Hej hej! Det var ett tag sen sist som jag eller Jakob skrev här. Vad håller vi på med nu då? Den här veckan är det tenta-p så mestadels pluggar vi men det är ju inte så kul, varken att göra eller att skriva om. Annars så spelar Jakob Warhammer Online, äter chokladpudding och drar sig för att diska, bl.a. Jag tittar på kinesiska serier, tv och sover när jag inte pluggar.

Angående Japan så vet vi att vi får åka nästa sommar men inte vart. Det känns ändå bra att veta att vi får komma i väg samtidigt om än inte till samma ställe. För att vara ärlig så ser jag fram emot att bo själv ett tag. Jakob är väldigt bra att ha som burköppnare, vandrande element och uppiggare i allmänhet (och en massa annat) men han har även lite sämre titlar som disktravare, sockslängare och frustrationsframbringare.

Jag trivs ganska bra själv. Jag föreställer mig ett skinande rent kök, saker och ting där de ska vara, hela och rena sängar och lugn och ro. Men sen vaknar jag från min dagdröm av att vinden viner kusligt utanför, det har blivit mörkt och jag är ensam hemma för att Jakob är på träning. Man får hoppas att jag kommer till ett ljust och vindstilla område i Japan. 

Kommentarer
Postat av: betts

Hoppas dina tentor går bra! visst suger livet :/ speciellt med skolan och sånt. Shit du är sex år äldre än mig och ändå pluggar du fortfarande, vilket betyder att jag har lika mkt att gå igenom typ. iaf sex år till :) hatar hösten.. ser framemot the country of holy macaroniiies :D

2008-10-20 @ 18:13:54
Postat av: Helena

hej hej! Tack hoppas det går bra för dig med. Jag kan säga att de sex åren har gått snabbt för mig så kämpa på! Vad är country of holy macaroniiies för ngt?

2008-10-20 @ 22:38:26
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betts

HAHAHAHAHA JAPAN hahahahahahaha HIHIHIIH AHAHAHHAHA

2008-10-22 @ 19:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0