Sommarlovets första dag!

Idag har jag haft fullt upp och nu känner jag mig nöjd och trött i fötterna när jag skriver detta. Dagen började med att jag cyklade till skolan, jag hade en del grejer att fixa som att hämta ut tentor och skriva ut gamla tentor till Jakob. Jag kom hem kring 12, åt lunch och cyklade iväg till stan. Där var jag på biblioteket och jag var också på Lidl för att handla mat och framförallt tandkräm. Efter det cyklade jag till banken för att fixa kortet som slutat fungera. När jag kom hem vilade jag lite och sen var det dags att grilla med mina kompisar så jag gjorde grillspett. Efter grillningen gick jag och Wei till asienbussen och där köpte jag sex paket gyoza-skinn, tre av dem är till Jenny. Jag köpte också tre svarta ägg, de kan man ha i gröt, och en påse med tom yam gong-soppulver, man ska bara tillsätta räkor och svamp. Sen kom jag hem duschade och nu sitter jag här. Klockan 22 i natt ska jag kolla på Murder på trean, jag har bara sett ett avsnitt men det verkar ganska bra så jag ska kolla lite mer.
Imorgon ska jag och Wei åka och shoppa och sen ska vi och några andra till Rix fm festivalen här i Linköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0