Annas födelsedag

På måndagen var jag och Jakob bjudna på min kusin Annas födelsedagsfest. Vi blev ditkallade klockan 11 på morgonen för att hjälpa till med maten. Det blev smörgåstårta till lunch och BBQ till middag, jättegott. Förutom att laga mat så spelade vi brännboll och även sällskapsspel. Det var jättekul och evigheter sedan jag hade sprungit hehe.
Anna hittade ett gammalt collegeblock där vi hade skrivit upp ett personlighetstest och resultatet vi fick, här får ni testa. Svaren kommer längre ner.
Rangordna de här djuren, börja med det ni tycker är bäst.
Häst
Tiger
Gris
Apa
Får
Rådjur

Den första egenskapen ni kommer att tänka på när ni hör:
Katt
Hund
Råtta
Havet
Kaffe

Resten av testet kommer jag inte ihåg men här kommer svaret på det ovan:
Djuren ni rangordnade står för olika saker och hur mycket ni prioriterar dem.

Häst-Familj och vänner
Tiger- Makt och stolthet
Gris-Pengar
Apa-Karriär
Får-Kärlek
Rådjur-Skönhet

Jakob valde: Tiger, Apa, Gris, Häst, Får och sist Rådjur. Jag kommer alltså näst sist....hehe men jag satte också Får näst sist.

Egenskaperna ni associerar med objekten i del 2 av testet står för vad ni egentligen tycker om dessa saker:
Katt = Ens partner
Hund = Sig själv
Råtta = Ens fiende
Havet = Livet
Kaffe = Sex

Hehehe Jakob tog:
Katt = mig = hårig
Hund = Jakob = Bra
Råtta = fiende = många heheh
Havet = livet = blått
Kaffe = sex = svart

Jag tog att Jakob var smidig, att jag själv var lojal, att min fiende var smygig, att mitt liv var läskigt och att sex var beskt hehe.

Jakob är jättebra på att prata och vara social med folk, han är inte alls blyg hehe, mina kusiner gillar honom!
Vi kom hem vid 22-tiden och det var hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0