Födelsedag!

Idag fick jag min födelsedagspresent av Jakob i förskott för att vi ska vara i Riga när jag verkligen fyller år. Jag blev jätteglad över min present, det var mycket bättre än jag hade kunnat tänka mig. Jag fick nämligen en electric wok and fondue av Jakob!



Det var jättefint inslaget från DUKA och tungt. Såhär såg det ut innan jag tog sönder den fina inslagningen.



En av det första sakerna jag tänkte på var det gamla ordspråket "Ger du en hungrig man en fisk får han mat för en dag, lär du honom att fiska så får han mat för resten av livet". Så passande på något sätt. Jag älskar min present!

Vi satte igång med att använda den redan till lunchen och jag fick äntligen äta sukiyaki som jag har längtat efter så länge.
På bilden har vi inte haft i köttet än vilket var segt men gott. Jag gillade nudlarna bäst för de tog verkligen åt sig såssmaken.


Här är en bild på Jakob och Gustav och maten innan den blev tillagad. Det var gott och mättande! Puh...

Kommentarer
Postat av: betty

leveeeeeer duuuuu? -R

2008-10-03 @ 14:53:45
URL: http://bugabuga.blogg.se/
Postat av: Helena

ja!

2008-10-13 @ 12:12:22
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0