Pengar pengar pengar

Sorry jag har inte uppdaterat på läääänge och nu när jag gör det så handlar det om pengar och vart de har tagit/kommer att ta vägen.
Asienkravall                          160kr
Dygnskort                              75kr
Telefonkort                             75kr
Internationell sittning             250kr
Nytt skrivbord                       200kr
Ny säng                                480kr
Bokhylla                                170kr
Mikrovågsugn                        400kr
(Cykelfixning                         100kr)

Sammanlagt                        1910kr

Jag är ruinerad! Plus att datatentan inte gick så bra....

Kommentarer
Postat av: Anna

Halllååååå, en säng för 400 är ju ingeting!

Jag kan ju säga att spenderade över 7300kr både under aug och sep :(

2007-10-17 @ 19:20:20
URL: http://sephchan.blogg.se
Postat av: Helena

men här har jag bara räknat med det utöver det vanliga, jag betalar ju fortfarande hyra o äter osv...

2007-10-18 @ 11:15:17
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0