Snabbt

Hejsan

Jag skriver lite snabbt en person väntar på datan. Ska iväg till värdfamilj imorgon. Värdfamiljen har en kycklingfarm och de bor i ett gammalt japanskt hus. De gör nästan allting själva, tyvärr så har jag inte någon i min egen ålder där men det verkar som om de är jättesnälla enligt vad alla säger. Var på en saképrövning idag vilket var roligt. Var även in i en japansk trädgård vilken var väldigt fin.

Har fortfarande inte köpt en kamera men ska iväg efter jag skrivit detta och titta på en... Då ska vi se om jag kan få upp några bilder också!

まった ね。

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha det så kul i Japan!!!

2007-06-29 @ 10:40:47
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Lisa

Miih ^^
Jakob kan inte du kolla på en kamera till mig också ^^ (a) så kan jag skicka pengar till ditt konto? (a) Om det finns med engelsk manual? Om du har tid och lust. Titta hur mycket en Nikon D200 kostar där :) Men bara om ni har tid och lust. Älskar er båda. <3 *Ja ne*

2007-06-29 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0