Bilder!

hmm verkar som att man måste lägga upp bilderna först sedan posta dem, konstigt..

Helena nytvättad.
Helena nytvättad

Waaa dricka~~!
Waaa dricka~!!

Här beställer vi våran lunch ifrån. Stoppa i pengar och tryck på det du vill ha.
Här köper vi biljetter för lunchen

Min frukost hos homestay familjen
Min frukost hos värdfamiljen

Jag som försöker göra Soba med hjälp ifrån fadern i huset.
Jag som försöker göra soba

Deras lilla grönsaksland
Familjens odling

Stället där man tvättar sig på onsen.
Dusch stället i onsen

Ingången till huset.
Ingången till värdfamiljen

Hemma altaret.
Hemtemplet hos värdfamiljen

Magmusu (japaners sätt att säga Magnus)
Magnus (Japaner säger Magmusu)

Go-chan ifrån södra Kina
Go-chan från södra Kina

Nicole från Idaho USA
Nicole from Idaho

Jidouhanbaikis(vendingmachines) de tre första i skolan.
mer, mer ,mer!!!

Två till (sammanlagt 5 nu)
Tredje

en nummer sexa.
Andra

Titta en sju och åtta också! på våran lilla skola O.o
Första i skolan

Barnen som skrivit sina öndsknningar till stjärnorna. (en skrev att han/hon ville bli en magiker!)
Skickandes önskningar till himmelen

På väg hem ifrån festivalen
På väg hem

Ätandes Dango
Ätandes dango

Massa med folk framför templet.
more people =P

mer människor
Matsuri

Lunch!
Sonen hans fru och deras barn på festival

en stor Jidouhanbaiki bild så ni kan se att priset ligger på ca 120 yen.
första jidouhanbaiki (dryckesautomaten

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAg sakanr er verkligen. Men ni verkar ha kul! :) Ska absolut åka till Japan. Ev nästa år :) kan inte ni följa med som tolk då ? :) Älskar er!

2007-07-02 @ 13:04:50
URL: http://raspberrydream.blogg.se
Postat av: betts

Waaaaaow:D all i can say is wow:D

2007-07-02 @ 15:20:47
URL: http://butalove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0