Imorgon är det D day!

Imorgon är det julafton men också den dag vi ska åka till Hong Kong. Vi reser klockan 8 på kvällen till tågstationen, tar tåget kl 2200 och är framme i kastrup någon gång senare och flyger iväg på juldagens morgon. Jag är exalterad, det känns overkligt att vi ska åka så snart, jag har ju bara haft jullov i två dagar!! Betty är också lite uppjagad och sjunger "ain't no mountain high enough" om och om igen... Mamma verkar nästan lugnast, hon funderar på vad hon ska köpa i julklapp till Jakob. Jag ska köpa en födelsedagspresent men inget elektroniskt.

Kommentarer
Postat av: betty

go jul på dig.

2007-12-24 @ 19:48:07
Postat av: Jakob

Why no elektronik O.o

2007-12-31 @ 17:42:50
Postat av: Helena

heheh så du vill ha ngt elektroniskt? oroa dig inte jag ska ju köpa här i Sverige så då kanske du får ngt elektroniskt

2008-01-15 @ 11:41:57
Postat av: betty

talet va typ: En melon innehåller 97% vatten och väger 2.5 kg efter ett tag torkar den och innehåller då 90% vatten, vad väger den då?

2008-02-08 @ 11:40:09
Postat av: betty

svar: Ohhh vill osså ha god mat o film, vilken film ska ni se? :D haha imorgon blir det mer än choklad för mig ! :D haha / fattybetts

btw, dags att uppdatera lite nu va?

2008-02-13 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0